sobota, 8 lutego 2014

PRZERWYNIK

Witajcie kochani, przez jakiś następny tydzień wątpię, że rozdział powstanie z powodu mojego wypadku samochodowego. Pech tak chciał, że trafiło na mnie, ale cóż - takie życie. Cieszę się że wyszłam cało i nie jestem kaleką, a tak to się mogło skończyć. Dosyć jednak gdybania. Postaram się kolejny rozdział napisać jak najszybciej, jednakże czeka mnie kilka odwiedzin w przyszłym tygodniu u lekarzy, krótka rehabilitacja. "Nie wiem czy podołam kolejnym wizytom znajomych", tudzież doktorów. Mam nadzieję, że wesprzecie mnie w trudnych chwilach życiowych i dodacie otuchy. Mam nadzieję, że nie zostaję "obrzucona błotem" za chwilowy brak rozdziałów.
Czekajcie cierpliwie, a nim minie chwila, wszystko wróci do normy.


Wasza Ana.

4 komentarze:

  1. Dużo zdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej to przykre. No nic bedziemy cierpliwie czekac. Zycze Ci duzo zdrowka. Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrócisz jak będziesz mogła. Czekamy :)

    OdpowiedzUsuń