wtorek, 11 lutego 2014

NOMINACJA.

Kochani, zostałam nominowana przez Lexi B. Jest to dla mnie bardzo duże wyróżnienie, i bardzo się z tego cieszę :) Zostały mi zadane pytania :

1. Lubisz czytać książki? Jakie najbardziej?
2. Ulubiony film?
3. Ile masz lat?
4. Jak długo piszesz bloga?
5. Ulubiona piosenka?
6. Jak spędzasz najchętniej czas? 
7. Ulubiony serial?
8. Największe marzenie?
9. Co najbardziej cenisz w ludziach?
10. Skąd wzięłaś/wziąłeś pomysł na bloga?
11. Ulubiony blog?
  • MOJE ODPOWIEDZI:
  • 1. Uwielbiam czytać książki. Są moim życiem ! Najbardziej przygodowe, fantasy i romansidła. Musi być ciekawa fabuła, najlepiej wielowątkowa.
  • 2.Piraci z Karaibów oraz Harry Potter (wszystkie części)
  • 3. Mam dwadzieścia lat.
  • 4. Tego? Od niedawna. Wcześniej prowadziłam blog o dramione, niestety rzuciłam w połowie, z braku czytelników i motywacji.
  • 5. Piosenek mam bardzo dużo ulubionych, ale ostatnimi czasy : "marilyn et john" Vanessy Paradis.
  • 6. Ja + blask świeczek + dobra książka, lub film. Ewentualnie saksofon
  • 7. Na wspólne.
  • 8. Wyjechać na wyspę, osiąść się tam, kupić statek i żeglować.
  • 9. Szczerość i odwagę. Chęć i motywację. A przede wszystkim, cenię to, kiedy ludzie nie poddają się po porażce, tylko stawiają czoła wyzwaniom jeszcze raz, i dążą do celu.
  • 10. Chciałam napisać moją własną kontynuację po czwartej części Piratów.
  • 11. http://dracohermiona.blogspot.com/ STANOWCZO MÓWIĘ TAK !

Jeszcze raz dziękuję i zadaję moje pytania :
1. Czym się interesujesz?
2. Ulubiona książka?
3. Ulubiony film?
4. Dlaczego zdecydowałaś/eś się założyć bloga?
5. Ulubiony zespół muzyczny?
6. Podaj swoje motto życiowe, jeśli takowe posiadasz.
7. Koty czy psy? co wolisz?
8. Jakie kraje chciałbyś/chciałabyś odwiedzić ?
9. Ulubiony bohater (książkowy, filmowy, obojętne. Za co go lubisz?)
10. Taniec czy śpiew? Co wolisz?
11. W jaki sposób spędzasz swój wolny czas?

______________________________



Ja nie czytam zbyt wiele blogów, jednak nominowałam te - które są najlepsze moim zdaniem.
Pozdrawiam :)


 (Z góry przepraszam, że dodaję na głównej, ale coś mi się stało z zakładką "pozostałe" i nie dało się nowego posta utworzyć.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz