środa, 23 września 2015

PRZERYWNIKhttp://piracki-pamietnik.blogspot.com/

Witajcie, jeśli ktokolwiek wchodzi jeszcze na tego bloga. Zawiesiłam pisanie tutaj z braku weny, jednakże piszę swój własny dziennik.
W ostatnich czasach spotkało mnie prywatnie wiele, wiele sytuacji, które przyczyniły się do powstania tego dziennika.
Jeśli masz ochotę sprawdzić co dzieje się u mnie prywatnie, sięgnąć od czasu do czas po jakiś przepis na zdrowe jedzenie, może coś zainspiruje cię w tym co robię, to zapraszam!

KRYZYSOWY DZIENNIK


Wystarczy kliknąć powyżej.
Wasza,
Ana

PS: to że zawiesiłam pisanie tutaj nie znaczy, że już tu nie wrócę :P

3 komentarze:

  1. Właśnie przeczytałam twój blog i jest on genialny. Bardzo bym chciała abyś pisała tutaj dalej. To jast najlepszy blog jaki znalazłam o tej tematyce. Jack bardzo mi się podoba w tej wersji czułego taty, ale mogłoby być więcej sytułacji Annie z Jackiem.
    Czekam na nowe rozdziały.
    ~Lokiszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twojego bloga❤️. Chciałabym abyś kontynuowała go, ale sądząc po dacie ostatniego wydania wątpie żebyś dalej pisała ����

    OdpowiedzUsuń